poniedziałek, 10 marca 2014

Facebook Getpass Hack v1.2

Facebook Getpass Hack v1.2 

Przedstawiam wam doskonały program, dzięki któremu nie znając adresu e-mail można zdobyć hasło do czyjegoś Facebook'a. 
Do pobrania jest on tutaj :

KLIK .


Program jest prosty w obsłudze, dlatego też łatwo zdobyć dostęp do Facebook'a nawet tym, którzy nie zajmują się hakerstwem! 



Jak używać programu?

1. Kiedy pobierzemy już program, należy go rozpakować oraz zainstalować. Otwieramy ikonkę programu, która znajdzie się po zainstalowaniu na pulpicie. Po włączeniu program wygląda tak: 


2. Następnie należy wejść na profil ofiary i skopiować link do jej profilu.


3. Link wklejamy w pierwszą rubrykę programu w ten sposób:


4. By program zaczął działanie trzeba nacisnąć na opcję ,,Start" . Zacznie się hakowanie.


5. Po zakończeniu działania programu otrzymujemy w drugiej rubryce adres e-mail, którym posługuje się ofiara przy logowaniu, a niżej hasło do konta.


W ten sposób otrzymaliśmy pełne dane do konta na Facebooku, dzięki czemu możemy się zalogować. 

Jak widać - program jest prosty w obsłudze. 
Zachęcam do pobierania! ; )

Jeśli ktoś nie wie jak pobierać, tutaj jest instrukcja krok po kroku: 

KLIK. 



W razie jakichkolwiek pytań, kontakt :
pawel.stolarski69@gmail.com 
lub 
PW ! 
:)


25 komentarzy:

  1. Wreszcie jakiś dobry program do włamywania się na fejsa,dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pawle ...czy ten sposób dziala???

      Usuń
    2. nie nie dziala kurwa mac to jest fake hajs chcą wyłudzić i email .

      Usuń
    3. nie nie dziala kurwa mac to jest fake hajs chcą wyłudzić i email .

      Usuń
  2. witam mogłabyś wysłać mi program na e-maila bo założyłem konto i od godziny trwa ładowanie :c
    z góry wielkie dzięki :D
    mati05069723@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem po co wklejacie to na takie coś bo od godziny mi się to ładuje i nie chce ściągnać, jakaś paranoja !! wysle mi to ktoś na maila ? bo potrzebuje tego na teraz. paaaaaau@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglby mi ktos wyslac na koxx14@o2.pl?

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi na :violkadanah@gmail.com blagam

    OdpowiedzUsuń
  6. czy moglabys mi wyslac ten program ma maila bo niestety takjak innym strona sie ciagle laduje i nic nie wchodzi ani sie nie pobiera
    nj170512@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyślijcei na paktofonika007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czy mogłabyś mi wysłać ten program ma maila: emilianowakowska13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktoś mógłby mi przesłać ten program na: zdziszek456@onet.pl naprawdę go potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś mógłby mi przesłać ten program na: zdziszek456@onet.pl naprawdę go potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyślijcie mi na mail; sanderka0.0@onet.pl z góry dzięki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyśle mi ktoś na jacekneumann73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo proszę wysłać mi na tom2323237@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo proszę na email mariuzzaborowski96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę bardzo na email kot200ify@gmail.com ze ja chcę pobierać facebook getpass hack ?

    OdpowiedzUsuń
  16. czy ktoś może wyslac mi ten program

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę to działa czy to ściema jakąś?

    OdpowiedzUsuń
  18. czy mozna wyslac na email henrik88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. wyske mi ktos na maila henrik88@wp.pl?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyśle mi ktoś też na email: magicgirl1212@int.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też się przyda podeślijcie mi

    OdpowiedzUsuń